Friday 2 October 2009

keletihan yang "mengile gaban"

Adoi... semalaman aku tak tido bahana menyiapkan keje2 yang bertimbun banyaknya. Ni tambah2 lagi dkt2 nak exam ni lagi la penat aku dibuatnya. Tp sebenarnya sume ni slah aku gak. Yela sape yg suruh buat keje last minute kan? tensen aku sehhh!!!!!
Pastu nak kena bentang proposal lak. Ni lagi satu kerjaan yg membosankan, di mana aku akn "dipsikologikan" oleh pensyarah2 yg ditugaskan untuk memastikan tesis yg akan dijalankan 2 benar2 tesis yg berkualiti. Tp aku ok je sbb nye aku mendapat tunjuk ajar dr penyeliaku CIK KESTEN ELDIVINA yg baik hati dan cun.wakakaka(kwn2 lain jgn dok jeles ea)?
Ha ni sebenarnya aku nak crita pasal program SEMINAR SEHARI LINGUISTIK KOMPUTER (SILK) yg berlangsung semalam/kemarin(ikut la dialek korang masing2 ea). Aku punye keje berkaitan dengan protokol la. Aku bekerjasama dengan devi dan kak chik. Kami sume ni kena la buat bab surat2 jemputan dan ucapan perasmi program 2. Dlm SILK semalam 2 ada buat pertandingan poster tercantik n "tersmart". dan pemenang poster 2 ialah akmal, nazree dan eddy. Konon2nye poster mereka la yg "tersmart"(padahal x lawo pun)wakakaka. Dan yg tak disangka2 ialah sekretariat protokol telah memenangi anugerah sekretariat yg terbaik wa cakap lu beb. hahaha. best gile beb...
Penceramah jemputan Prof Dr Supyan mmg "best". Dia bg banyak informasi kat kami sume pasal kesan teknologi terhadap bahasa. Aku yg penat2 ni pun bole dgr ceramah dia sampai habis sbb selalunya aku akn ngantuk la kalu dgr org ceramah ni. lagi2 dalam perkara yg mmg aku xminat kan. Tp alhamdulillah sume berjalan lancar semalam.
Kepada En. A.J diharap anda memberi markah yg baik kepada kami sume. Yela kami sume dah buat sebaik dan semampu mungkin dalam merealisasikan cabaran yg diberikan. Tahniah kepada sume sahabat2 linguistik sume yg telah bertungkus lumus dalam menjayakan SILK semalam. Moralnya kat sini kita nesti selalu berkerjasama dalam sume hal. baru la ianya akan membuahkan hasil yg baik.
Dikesempatan ni aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DANA BATIN kepada sume. Jemput2 dan sudi2 la datang bertandang ke gubuk buruk aku di Johor nu.

No comments: